Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2008 09:25 - Изрежи ми мъничко любов от сутрешния вестник
Автор: pismodomen Категория: Изкуство   
Прочетен: 1352 Коментари: 2 Гласове:
0



Стоим на масата лице в лице...
Мълчим... И отпиваме от чашите с кафе...
Няма погледи, ни стонове дори...
Всяка сутрин все така седим...
А отвън все тичат двама млади,
прегърнати под вестник стар...
Дъждът ги гони тихомълком,
но те имат мъничък подслон...
И нищо друго в този миг не ги тревожи,
щастливи са и мокри те...
Но щастието, на 3 етажа по-високо,
ще си отиде след година, даже две...
И изгубиха се тез моменти на влюбени, прекрасни дни...
Остаряхме твърде бързо, или пораснахме в желанията си...
И сега аз тъжно пия сутрешното си кафе...
А ти пушиш своята цигара,
уж си близо, но на хиляди километри от моето сърце стоиш...
Сега е просто навик... Задължение, наложено от неписани закони...
Ти търсиш щастие си в сутрешния вестник,
А аз - в утайката на сутрешното си кафе...
Не можеш нищо друго сега да ми предложиш...
Нито да дадеш...
Не можеш да ме утешиш със думи мили, нито с избърсване на моите сълзи...
Една горчива тръпка ни дели...
Но аз те моля,
за да не се погубим тъй бързо...
дари ме с малко престорена искра...
Изрежи ми мъничко любов
от своя сутрешен вестник...

image



Тагове:   вестник,   Мъничко,


Гласувай:
0



1. kosara2008 - тъжно е ...
22.04.2008 09:48
непоносимо...грабни краткия миг щастие, отредено е ...не го изпускай да потъва в тъжното,любов и смях за Теб,
цитирай
2. inamay - .**
06.05.2008 23:47
"Изрежи ми мъничко любов
от... сутрешния вестник"

... сърце, забито със стрела,
но първо можеш да го изрисуваш,
с червено... не, по-добре
ми изрежи от вестника си
буквички, за да напиша с тях
ЛЮБОВ... да не забравям...
-----
Поздрави, мила, за чудесния стих! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pismodomen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20048
Постинги: 15
Коментари: 14
Гласове: 116
Архив